Verzendingen en Retouren

Betalingen
Betalingen worden volbracht in de valuta van de online store, Euro. Betalingen kunnen worden volbracht met creditcard of IDEAL.
Betalingen aan 10 FEET worden veilig uitgevoerd.

Verzendingen
Verzend kosten – Standaard: €6.00 (Nederland)
10 FEET biedt gratis standaard verzendingen op orders boven de 75 Euro. Houdt er rekening mee dat gratis verzending zal worden toegepast op uw bestelling bij de kassa.

Bezorgtijd Orders in Nederland worden standaard bezorgt binnen 2 – 3 werkdagen.

Retour en omruiling
Wanneer uw aankoop niet naar verwachtingen voldoet, kan uw aankoop worden teruggestuurd. Er zitten echter bepaalde voorwaarden aan dit proces.

Omruiling
Wanneer uw order niet aan de verwachtingen voldoet, mag u uw product ruilen. Deze omruiling kan alleen plaatsvinden wanneer u binnen 14 dagen na ontvangst van uw product(en) een email naar webshop@10feet.nl verzend met de volgende informatie:

  • Uw voornemen om het specifieke artikel terug te sturen.
  • Het specifieke product(en) die u wenst terug te sturen.
  • Informatie over het artikel dat u wenst te ontvangen in ruil, of als u een terugbetaling wenst.
  • En het ordernummer in verband met de bestelling.

In deze mail kunt u ons ook informeren welk artikel u wenst te ontvangen in ruil. Nadat u de inlichting bij ons heeft gedaan kunt u de order terugsturen over de post, terug naar 10 FEET. U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourneerde order. Wij houden het recht voor het niet accepteren van geretourneerde pakketten en enveloppen waar de verzendkosten niet volledig van zijn betaald. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald.

Retour
Wij streven ernaar om de best mogelijke producten te leveren. Echter, wanneer u ontevreden bent met een product kan u deze retourneren.

Een retour kan alleen plaatsvinden binnen 14 dagen na ontvangst van uw order. Om een order te retourneren moet u het retour formulier invullen die u bijgevoegd bij het pakket ontvangt. Onderstaand de retourvoorwaarden:

  • Retouren dienen ongebruikt en in originele staat – mits redelijkerwijs mogelijk – te zijn.
  • Een retour moet ongedragen zijn en voorzien van de originele etiketten en labels.
  • Bij beschadigde en/of incomplete items wordt waardevermindering in rekening gebracht.
  • Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die u kiest, de reguliere pakketpost van PostNL is €6,95. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald.

Wanneer wij het geretourneerde product(en) met het retourformulier in goede conditie hebben ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw bankrekening binnen 10 werkdagen.

Graag horen wij de reden van uw retourzending zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Ons retour adres is:

10 FEET TNV. 10 FEET ONLINE
Doblijn 26
1046 BN Amsterdam, Nederland

Herroeping
Als je wilt afzien van de koop, kun je dat binnen de bedenktermijn van 30 dagen schriftelijk kenbaar maken, bijvoorbeeld via het herroepingsformulier (dit is niet verplicht). Indien je ons vooraf op de hoogte hebt gebracht van de retour, heb je vanaf dat moment 14 dagen om de item(s) te retourneren.

 

** We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@10feet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.